bngbng

bngbng

بایگانی ام را ترجیح داده ام همیشه

291

kosar
سه شنبه بیست و ششم خرداد ۱۴۰۵، 0:7
درحال بارگذاری..

این اولین ترمم از دانشگاه بود که داره تموم میشه و من فقط دوبار رفتم دانشگاه مابقیش تو سایت دانشگاه گذروندم! واقعا هر دهه جدید زندگیم همراه با بحران های غیر قابل هضمه! اینو حقیقتا دارم میگم! بعد واقعا دانشگاه از مجازیش هم معلومه جزیره عشق ابدیه! تا الان نزدیک 20پیشنهاد از سمت پسرای دانشگاه داشتم ولی به همشون منفی دادم! واقعا حوصله این چیزارو ندارم فعلا.. باید تمرکز کنم رو درس و مشق! هنوز فیزیک و ژنتیک نرسوندم!