ثابت باش
با اینک یک نقطه در این زمینی، اما چه کهکشان ها ساختی از خودت در دل ما.
بایگانی ام را ترجیح داده ام همیشه
با اینک یک نقطه در این زمینی، اما چه کهکشان ها ساختی از خودت در دل ما.
یکیم نیس،وقتی نبود تکست بدم:وقتی نیستی فرقی نداره قرمز ابی زرد بنفش❤💙💛💜فهمیدی کصخل..اه
حداقلش وقتایی که غمگینم،همه میدونن نباید کاری به کارم داشته باشن.
روز به دنیا اومدنم کاش پرستاره منو ب کشتن میداد،وارد دنیای کثیف نمیشدم.
شماهم پاشدنتون نمیاد؟ یا من فقط اینجوریم
کاش بدونین هرچیزی هیجان اون زمانشو داره،کاش انقدر ادمو به در بسته نکوبین با رفتارتون.
تا امروز فک میکردم دوست داشتن همش یه چیز ظاهریه و براش اشک میریختم تا اینکه امروز مطمئن شدم و سعی کردم لبخند بزنم.
فقط یه دونه از اون مثل قبلا دارم که اونم از دست بدم واقعا هیچی مثل قبل نیست:(
دیروز از اناناس یه حرف جدید یافتم به نام دنبالچه دیگه به دنبالچه ام رو به تخمم جایگزین میکنم:دی
به خدااا دگ با این زندگی عن،من از نمردنننن میترسمسممسمسمسمسممسمسمسممسم
نمیدونم منی که فوبیای تلنبار کارارو دارم چرا انقد کار انجام نداده دارم عاخه چرا اااااا نمیشه همه چیو تو یه خط بسته قرار داد اه اه.
از دستش عصبی بودم و منتظر بودم اون چیزی که بهش توضیح دادمو و گوش نداده بودو برام توضیح بده ولی نتونه و ضایع بشه و من بتونم حرصمو سرش خالی کنم،اروم به من،اوم نه در واقع به لبم زل زده بود که بهش تقلب بدم که از دستش عصبی نشم و من نتونستم نخندم و یه ته خنده ای با اخم کردم و گفتم باش چون تویی.
خدای معلمی در من نهفتس حیف که علاقه سرو کله زدن ندارم با این روشام اصن نگم جووون داره.
شب خواب دیدم موهام در همین حدو همین رنگ شده بود و چقد داشتم لذت میبردم از این اتفاق سکسی
جدن من اهنگ هیدنو گذاشتم رو زنگ این بی صاحاب که دوستام زنگ زدن با صدای دلنشین هیدنه بیدار شم که نفرت از صبح پاشدن برطرف شه تازگیا دارم به صدای هیدن نفرت پیدا میکنم اصن سگ مصبیه این😖
ولی من هنوز تو کف خوابمم،که ناز میکردم و سردم بود ولی پامو نمیکردم زیر پتو که یکمی از این سرما لذت ببرم:|
این همه درس نخونده رو ینی من باس بخونم؟جلل خالق.
دلم میخواد این داستان از هرچی بترسین سرتون میادو تمومش کنین.
اینک یه طوفانی از ریشه یک جا بکنه بهتر از اینه با تبر زجر زجر بمیره
کار دیشبم یه لحظه خیلی شلم کرد،یه لحظه استخونام از مفصلش جدا شدن جدی:))))
واقعا نمیشه به الانت راضی بودو برای فردا تلاش کرد نه نمیشه نه نه.
همینکه میگ هممون ب طریقی کصخلیم اره دقیقا همون
شعار امروز:شاید فردایی نبود بیا امروزو زندگی کنیم و برای فردا مفید باشیم
بریم لالا.
یکی منو قانع کنه که زیبایی ادم فقط برای خودشع تا کار دستم ندادم🤣🤣
نوشته:
نباید وقتی هنوز مادرمان خشتکمان را میدوزد
به کسی بگوییم : برای داشتنت آسمان را به زمین میدوزم
همین من یکی ابلفضی