bngbng

bngbng

بایگانی ام را ترجیح داده ام همیشه

ثابت باش

kosar
جمعه چهاردهم آبان ۱۴۰۰، 1:12
درحال بارگذاری..

با اینک یک نقطه در این زمینی، اما چه کهکشان ها ساختی از خودت در دل ما.

kosar
یکشنبه سی ام آبان ۱۴۰۰، 22:38
درحال بارگذاری..

یکیم نیس،وقتی نبود تکست بدم:وقتی نیستی فرقی نداره قرمز ابی زرد بنفش❤💙💛💜فهمیدی کصخل..اه

kosar
یکشنبه سی ام آبان ۱۴۰۰، 18:30
درحال بارگذاری..

حداقلش وقتایی که غمگینم،همه میدونن نباید کاری به کارم داشته باشن.

kosar
یکشنبه سی ام آبان ۱۴۰۰، 18:29
درحال بارگذاری..

روز به دنیا اومدنم کاش پرستاره منو ب کشتن میداد،وارد دنیای کثیف نمیشدم.

kosar
یکشنبه سی ام آبان ۱۴۰۰، 11:7
درحال بارگذاری..

شماهم پاشدنتون نمیاد؟ یا من فقط اینجوریم

kosar
یکشنبه سی ام آبان ۱۴۰۰، 1:13
درحال بارگذاری..

کاش بدونین هرچیزی هیجان اون زمانشو داره،کاش انقدر ادمو به در بسته نکوبین با رفتارتون.

kosar
یکشنبه سی ام آبان ۱۴۰۰، 1:10
درحال بارگذاری..

تا امروز فک میکردم دوست داشتن همش یه چیز ظاهریه و براش اشک میریختم تا اینکه امروز مطمئن شدم و سعی کردم لبخند بزنم.

kosar
یکشنبه سی ام آبان ۱۴۰۰، 1:7
درحال بارگذاری..

فقط جهت اینکه بدونم. امروز چندمه و برم بپکم

 

kosar
جمعه بیست و هشتم آبان ۱۴۰۰، 20:57
درحال بارگذاری..

تو این دوسال بهترین تر هارو زدم به زندگیم 

و الانم دارم.جمع میکنم تو فشارم.

kosar
جمعه بیست و هشتم آبان ۱۴۰۰، 15:34
درحال بارگذاری..

فقط یه دونه از اون مثل قبلا دارم که اونم از دست بدم واقعا هیچی مثل قبل نیست:(

kosar
سه شنبه بیست و پنجم آبان ۱۴۰۰، 16:42
درحال بارگذاری..

دیروز از اناناس یه حرف جدید یافتم به نام دنبالچه دیگه به دنبالچه ام رو به تخمم جایگزین میکنم:دی

kosar
سه شنبه بیست و پنجم آبان ۱۴۰۰، 16:41
درحال بارگذاری..

کسی که به من چه رو لوحه زندگیش قرار بده،جرعت به تو چه گفتنشم میره بالا

 

kosar
سه شنبه بیست و پنجم آبان ۱۴۰۰، 15:58
درحال بارگذاری..

به خدااا دگ با این زندگی عن،من از نمردنننن میترسمسممسمسمسمسممسمسمسممسم

kosar
سه شنبه بیست و پنجم آبان ۱۴۰۰، 15:57
درحال بارگذاری..

نمیدونم منی که فوبیای تلنبار کارارو دارم چرا انقد کار انجام نداده دارم عاخه چرا اااااا نمیشه همه چیو تو یه خط بسته قرار داد اه اه.

kosar
سه شنبه بیست و پنجم آبان ۱۴۰۰، 15:52
درحال بارگذاری..

از دستش عصبی بودم و منتظر بودم اون چیزی که بهش توضیح دادمو و گوش نداده بودو برام توضیح بده ولی نتونه و ضایع بشه و من بتونم حرصمو سرش خالی کنم،اروم به من،اوم نه در واقع به لبم زل زده بود که بهش تقلب بدم که از دستش عصبی نشم و من نتونستم نخندم و یه ته خنده ای با اخم کردم و گفتم باش چون تویی.

kosar
سه شنبه بیست و پنجم آبان ۱۴۰۰، 14:24
درحال بارگذاری..

خدای معلمی در من نهفتس حیف که علاقه سرو کله زدن ندارم با این روشام اصن نگم جووون داره.

kosar
سه شنبه بیست و پنجم آبان ۱۴۰۰، 14:21
درحال بارگذاری..

شب خواب دیدم موهام در همین حدو همین رنگ شده بود و چقد داشتم لذت میبردم از این اتفاق سکسی

kosar
دوشنبه بیست و چهارم آبان ۱۴۰۰، 10:39
درحال بارگذاری..

جدن من اهنگ هیدنو گذاشتم رو زنگ این بی صاحاب که دوستام زنگ زدن با صدای دلنشین هیدنه بیدار شم که نفرت از صبح پاشدن برطرف شه تازگیا دارم به صدای هیدن نفرت پیدا میکنم اصن سگ مصبیه این😖

kosar
دوشنبه بیست و چهارم آبان ۱۴۰۰، 10:36
درحال بارگذاری..

چطور وقتی فصل دو رو نابلدیم وارد فصل سه میشید بی ناموسا؟

سگ مصبا

kosar
دوشنبه بیست و چهارم آبان ۱۴۰۰، 10:36
درحال بارگذاری..

ولی من هنوز تو کف خوابمم،که ناز میکردم و سردم بود ولی پامو نمیکردم زیر پتو که یکمی از این سرما لذت ببرم:|

 

kosar
دوشنبه بیست و چهارم آبان ۱۴۰۰، 10:35
درحال بارگذاری..

این همه درس نخونده رو ینی من باس بخونم؟جلل خالق.

kosar
شنبه بیست و دوم آبان ۱۴۰۰، 23:6
درحال بارگذاری..

دلم میخواد این داستان از هرچی بترسین سرتون میادو تمومش کنین.

kosar
شنبه بیست و دوم آبان ۱۴۰۰، 22:53
درحال بارگذاری..

اینک یه طوفانی از ریشه یک جا بکنه بهتر از اینه با تبر زجر زجر بمیره 

kosar
شنبه بیست و دوم آبان ۱۴۰۰، 20:32
درحال بارگذاری..

آیا میدانستید عدد ۳ همان «س» است که پاشده زیرشو جارو کنن؟

 

kosar
شنبه بیست و دوم آبان ۱۴۰۰، 20:30
درحال بارگذاری..

کار دیشبم یه لحظه خیلی شلم کرد،یه لحظه استخونام از مفصلش جدا شدن جدی:)))) 

kosar
شنبه بیست و دوم آبان ۱۴۰۰، 20:26
درحال بارگذاری..

واقعا نمیشه به الانت راضی بودو برای فردا تلاش کرد نه نمیشه نه نه.

kosar
شنبه بیست و دوم آبان ۱۴۰۰، 15:9
درحال بارگذاری..

همینکه میگ هممون ب طریقی کصخلیم اره دقیقا همون

kosar
شنبه بیست و دوم آبان ۱۴۰۰، 1:41
درحال بارگذاری..

شعار امروز:شاید فردایی نبود بیا امروزو زندگی کنیم و برای فردا مفید باشیم 

بریم لالا.

kosar
شنبه بیست و دوم آبان ۱۴۰۰، 1:40
درحال بارگذاری..

یکی منو قانع کنه که زیبایی ادم فقط برای خودشع تا کار دستم ندادم🤣🤣

kosar
شنبه بیست و دوم آبان ۱۴۰۰، 1:35
درحال بارگذاری..

نوشته:

نباید وقتی هنوز مادرمان خشتکمان را میدوزد 
به کسی بگوییم : برای داشتنت آسمان را به زمین میدوزم

همین من یکی ابلفضی